Poptáváme webovou prezentaci pro kadeřnictví a barber hop


Bez kadeřníka se neobejdeme, stejně jako bez zubaře. Spravit si poškozený chrup svépomocí – to rozhodně není práce pro domácího kutila, a ostříhat své vlastní vlasy, aby to dobře vypadalo, je takřka nemožné, potřebujeme zkrátka někoho, kdo to umí. Kadeřnické řemeslo patří ve společnosti k nejvyhledávanějším a většina kadeřníků se také uživí, ovšem mnohem výhodnější, než spoléhat na samotný kadeřnický salón, o jehož existenci nemusí mnoho lidí vědět, je mít svou vlastní prezentaci i na Internetu.

kadeřnické služby

Internet je dnes nejpočetnější a také nejvyužívanější informační zdroj na celém světě a lidé v něm sami aktivně vyhledávají, co potřebují. Výraz „vyhledávají“ zde nezmiňujeme náhodně, protože právě webové vyhledávače hrají klíčovou roli v úspěchu v jakémkoli podnikání, ať už prodáváte knihy, anebo se zabýváte rekonstrukcemi bytových jader v rámci stavební společnosti. Jakmile zadáte do vyhledávače množinu klíčových slov, ten vám vyhodnotí určité výsledky. A právě to, jaké výsledky dostanete, ovlivňuje strategie SEO.

problematika SEO

SEO je soubor opatření, které komunikují s vyhledávači (dnes je to převážně Google a Seznam), a pokud máte SEO dobře podchycené skrze SEO experty, vyhledávač vás posune ve výsledku hledání mezi TOP zdroje, takže vaše kadeřnictví se pak ocitne mezi těmi největšími a nejlepšími konkurenty. Jistě tušíte, co to pro vás znamená – vyšší prestiž, větší pravděpodobnost získání dalších zákazníků a pro vás tedy i více práce a lepší výdělky.

Pochopitelně nesmíte zanedbat ani na vzhled a obsah vašeho webu, SEO specialista vám pak nebude moc platný, pokud bude váš web zákazníky spíše odrazovat, než aby je k vám přitáhl. Vyplatí se věnovat pozornost přehlednosti webové stránky, grafické úpravě i obsahové správnosti uvedených informací (druhy nabízených služeb, ceníky, kontakt atd.)